iStrain: متوسط ​​بزرگسالان 34 سال را صرف دیدن صفحه می کند ، و استرس چشم را به خطر می اندازد – مطالعه

فنی

URL کوتاه دریافت کنید

بسیاری از ما هر روز تعداد قابل توجهی از وقت را صرف خیره شدن به صفحه نمایش می کنیم – از تلفن های هوشمند گرفته تا رایانه گرفته تا تلویزیون. در حال حاضر ، یک فرد متوسط ​​بیشتر از گذشته به خیره شدن به صفحه نمایش می پردازد.

یک بررسی جدید نشان داد که مردم در حال گذراندن وقت خیره‌کننده به دستگاههای دیجیتالی هستند ، با نرخی که در کل طول عمر آنها ده ها سال است. در این نظرسنجی که به سفارش فروشنده لنزهای مخاطب آنلاین Vision Direct و توسط OnePoll انجام شده است ، 2،000 بزرگسال در انگلستان مورد بررسی قرار گرفت و نشان داد که این فرد معمولی 34 سال از زندگی خود را صرف دیدن تلفن ، رایانه یا تلویزیون می کند.

محققان می گویند در طول طول عمر معمولی بزرگسالان ، از سنین 18 تا 81 سالگی ، محققان می گویند فرد بیش از 13 ساعت در روز روی صفحه نمایش خود می چسبد. این در هر سال به 4،866 ساعت و در طول 62 سال بزرگسال 301.733 ساعت حیرت آور می افزاید.

در میان همه گیر کروناویروس ، مردم حتی زمان بیشتری را روی پرده های خود گذرانده اند ، با این نظرسنجی که نظرسنجی ها دریافت که مکالمات ویدیویی در طول قرنطینه دو برابر شده است. با این حال ، این منبع مثبت برای اتصال ، عواقب منفی و ناخواسته ای از قبیل کرنش بر روی چشم داشته است. با وجود استرس ، 40٪ از افراد مورد بررسی گفتند که بندرت زمان صفحه نمایش خود را برای استراحت چشم خود متوقف می کنند و 12٪ دیگر گفتند که هرگز استراحت نمی کنند.

Benjamin Dumaine ، Vision Direct در بیانیه ای گفت: “مهم است كه از زمان اضافی صفحه نمایش بر حسب سلامتی چشم خود آگاه باشید و بیش از حد از مصرف بیش از حد آن جلوگیری كنید.” “ما پیشنهاد می کنیم بیشترین توصیه های دولت را برای ورزش کردن انجام دهید ، تا به شکسته شدن صفحه نمایش اساسی کمک کنیم.”

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد که افراد به محض بیدار شدن روی دستگاه های خود چسبانده شده اند ، به طور میانگین یک بزرگسال در 20 دقیقه پس از خارج شدن از رختخواب شروع به دیدن صفحه نمایش می کند. تقریباً یک سوم از پاسخ دهندگان گفتند که در طی پنج دقیقه از شروع روز خود دستگاه را روشن می کنند.

در حالی که به صفحه نمایش می پردازید ، ویژن مستقیم توصیه می کند که همه از “قانون 20-20-20” استفاده کنید ، که هر 20 دقیقه یک استراحت در اختیار شما می گذارد ، به مدت 20 ثانیه نگاه کنید و توجه خود را به چیزی حداقل 20 پا دورتر کنید – و توجه کنید. مطمئن باشید که چیزی صفحه نمایش دیگری نیست.